ارزیابی کلمات کلیدی خروجی ongoing keyword evalution
ارزیابی کلمات کلیدی خروجی برای موفقیت بلند مدت سئو از اهیمت زیادی برخوردار است و جز مراحل پایانی فرآیند جستجو کلمات کلیدی می باشد . با توجه به این که تمام داده های مربوط به کلمات کلیدی را می توانیم ارزیابی کنیم ، یک داده است که نمی توانیم در مورد کلمات کلیدی مورد ارزیابی قرار دهیم و آن عملکرد کلمات کلیدی برای ماست . وقتی که رنک بندی برای کلمات کلیدی آغاز می شود دو ترافیک دو ترافیک به صفحات ما در نتیجه رنکینگ موتور های جستجو وارد می شود . ما باید ببینیم که این کلمات کلیدی آیا واقعا اقدامات تبدیلی و اهداف کسب و کار ما را اجرا می کنند یا نه . آیا کلمه کلیدی ” تویوتای کمری آبی ۲۰۱۰ ” که فکر می کردیم خوب است را به یاد دارید ؟ خب ممکن است فکر کنید که هر کسی که این کلمه کلیدی را در موتورهای جستجو تایپ می کند و آیا به دنبال مکانی است که ماشین خود را به صورت رایگان تعمییر کند ؟ارزیابی کلمات کلیدی خروجی با ابزارها :
تمام تحقیقات نشان می دهد که کلمه “تویوتای کمری آبی رنگ ” عبارت مناسبی است ولی ممکن است این طور به نظر برسد که در آن به فروش ماشین اشاره نشده است و ما باید بتوانیم آن را منعطف کنیم . شما خواهید فهمید که کلمات کلیدی که انعطاف پذیر نیستند و ارتباط زیادی ندارند برای شما نتیجه ای نخواهند داشت و در جایگزین کردن این کلمات تردید نداشته باشید . تنها راه برای آزمودن یک کلمه کلیدی این است که ترافیک آن را از موتور های جستجو بررسی کنید و اگر ترافیک خوب و نرخ کلیک بالایی داشت بدانید که کلمه خوبی را انتخاب کرده اید . با استفاده از Google ad words و Microsoft adCenter می توانید کلمات کلیدی را خریداری کنید و برای یک دوره زمانی کوتاه ارزیابی کنید و داده های مورد نظر خودتان را برای درک کارآیی آن کلمه کلیدی بررسی کنید . با توجه به این که کلیک های کلمات کلیدی خریداری شده با عملکردشان در حالت طبیعی و ارگانیک دارد ولی باز هم می توان معیار خوبی برای بررسی باشد. با کلیک های خریداری شده می توان در زمان صرفه جویی کرد و فرصت های خوبی برای ارزیابی فراهم کرد .فرآیند سئو :
به یاد داشته باشید که سئو یک کاریک باره و موقت نیست که اگر انجام دهید پروژه به پایان رسیده است .فرآیند سئو تدریجی است و نتیجه آن در بلند مدت مشخص می شود . روش های مردم از موتورهای جستجو در حال تغییر یافتن است و موتورهای جستجو هم در حال تکامل خود هستند و از روش ها و الگوریتم های جدید استفاده می کنند تا بتوانند بهترین نتایج و عملکرد را برای کاربران داشته باشند . ممکن است جستجو کلمات کلیدی سال قبل دیگر قابل استفاده نباشند چون جستجوها در حال تغییر است پس لیست کلمات کلیدی خود را به روز نگه دارید تا فرصت های بهتری به دست آورید . با دانستن روش های جدید و تغییرات جدید و تمرکز بر کلمات کلیدی هدف و آنالیز ترافیک سایت می توانید درک بهتری از بازدیدکنندگان ، الگوهای جستجو ، کلمات کلیدی و آمار بازید داشته باشید و می دانید که دقیقا هر ماه یا هر سال چه اقداماتی را انجام دهید .
0